Categories
Uncategorized

Top accesorii hoteliere ce pot schimba decizia clientilor

Atunci cand lucrezi intr-un domeniu ce are o legatura activa cu clientii, asa cum sunt majoritatea domeniilor de activitate de altfel, stii si ca e imposibil sa multumesti pe toata lumea.

Cu toate astea, cand vine vorba de domeniul hotelier, n-am zice ca oamenii au pretentii mult prea mari, ci ca-si doresc servicii pe masura platii pe care o ofera. Si mai suntem constienti de altfel ca foarte multe cladiri cu regim hotelier nu ofera chiar tot posibilul sau nu le pasa foarte tare de cateva doleante cu care se cazeaza clientii. Este un fapt la care ar trebui sa se raporteze orice companie aflata la început de drum sau una care isi vede succesul in scadere. Pentru ca modul în care optimizati serviciile si aspectul unei camere de hotel poate influenta vehement decizia clientilor de a beneficia sau de a solicita si alte dati serviciile respectivei companii hoteliere.

Si pentru ca igiena dintr-o camera de hotel trebuie sa fie desavarsita, iar clientul sa-si poata duce la bun sfarsit o serie de tabieturi in deplin confort si siguranță, va fi necesar sa dotati fiecare camera cu produse pentru hoteluri dedicate lor, ce pot contribui deplin la satisfactia clientilor. 

Iar in cele ce urmeaza va vom prezenta si topul celor mai importante accesorii hotel.

Top produse hoteliere ce pot schimba decizia clientilor

1. Prosoapele

Orice persoana care se respecta pe sine se va astepta sa regaseasca in camera sau in baie o serie de prosoape imaculate si care vor fi schimbate oricand la cerere. Iar ele ar trebui sa fie bineinteles curate, din materiale de calitate si prietenoase cu pielea, astfel incat rutina de ingrijire a clientului sa se desfasoare fara probleme. De altfel recomandam sa puneti la dispozitia clientilor atat prosoape de fata, cat si prosoape de dimensiuni mai mari, pentru dus. Iar daca clientii vor regasi prosoape si halate hotel de acest gen, cu siguranta veti castiga un client fidel.

2. Papucii de unica folosinta

Foarte putine hoteluri ofera clientilor papuci de unica folosinta hotel, un lucru foarte gresit. La fel cum ne ingrijim de sanatate si confort acasa, asemeni ar trebui sa fie si experienta la hotel, chiar daca clientul petrece o zi sau doua ori ca alege sa-si petreaca o vacanta la respectiva destinatie si va fi mai mult timp plecat. Oferindu-i clientului papucii potriviti ii vei oferi impresia ca e fix la el acasa, locul unde se va regasi pe sine de fiecare data si unde va reveni cu multa placere. De altfel te ajuta si pe tine in pozitia de gazda, la crearea unei bune impresii.

3. Produse pentru igiena

Daca ne referim la o persoana singulara, in orice camera de hotel ar trebui sa existe minim cateva produse de igiena personala. Multe persoane calatoresc dintr-o destinatie in alta si le-ar fi practic imposibil sa-si aduca arsenalul propriu. Iar produsele de igiena ar trebui sa fie de cea mai buna calitate, reprezentate in special de miniaturi de produse cu ingrediente selectionate care sa de note grija fata si de cei mai pretentiosi clienti. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *